Bestil og betal rens  
Klik her for at bestille og betale rensning
 
Bestil information
Klik her for at bestille yderligere information
 
Vi støtter
Klik her for at bestille yderligere information
 
Vi er medlem af
Klik her for at bestille yderligere information
Bestilling og betaling:

Ved bestilling , skal man logge ind under "Bestil og betal rens", og angive sit firmalogin. Dette login har firmaet fået tilsendt ved oprettelse af firmaaftalen med Erhvervsrens.dk. Du er dog altid velkommen til at kontakte os, såfremt du ønsker login-oplysningerne.

- Ved det første besøg på sitet efter login med dine firmaoplysninger, opretter du dig som kunde med navn, telefonnummer og en e-mail-adresse under punktet ”Opret dig her”.

Systemet husker dine oplysninger, så du fremover kan nøjes med at skrive dit telefonnummer.

Du har endvidere mulighed for at oprette dit eget personlige password, som kan benyttes som login, og samtidig åbne op for flere features, såsom at rette i dine egne personlige oplysninger og se en liste over alle tidligere bestillinger.

- Under ”priser og bestilling” skriver du antallet ud for de beklædningsdele, du vil have renset, eller klikker på den vilkårlige bestillingskategori, for automatisk tilføjelse af antal.

- Systemet tæller kroner og øre sammen, hvorefter du angiver dit telefonnummer, klikker på ”til betaling” og betaler med dit dankort. Vores system understøtter de fleste gængse betalingskort.

- En kvittering med firmanavn, medarbejderoplysninger, antal/type beklædningsdele og den betalte sum sendes automatisk til din e-mail-adresse.

- Kopi af kvitteringen lægges sammen med tøjet i en pose, på det aftalte sted med arbejdspladsen, og bliver afhentet på førstkommende aftalte afhentningsdag, og leveres efterfølgende tilbage på de aftalte leveringsdage. Priserne er inkl. moms.

Hvis du har noget til rens eller reparation, som ikke findes på varelisten, så kan du enten kontakte os, eller vedlægge en seddel ved tøjet med dit navn, firmaoplysninger, telefon eller email. Så mailer eller ringer vi med en pris. som kan betales over Netbank eller Mobilepay.
Leveringstiden er typisk den samme.

Vi anmoder også om, at man tømmer lommer inden aflevering. Husk også kuglepenne i inderlommer i jakker.

Giv os gerne besked i feltet.........

- Hvis der er pletter, store som små, især dem der kan være vanskelige at få øje på. Det kan også være en hjælp, at man vedlægger en seddel med angivelse af området hvorpå pletten er, og evt. hvad pletten består af, for en mere særskilt og effektiv pletbehandling. Området hvor pletten er, kan også mærkes med en sikkerhedsnål, tape eller klemme.
- Hvis der er andre forhold, som vi skal være opmærksomme på, før eller efter behandlingen af dit tøj.
- NB: Da vi får ekstreme mængder af tøj ind hver dag, kan vi ikke garantere, at vi kigger hvert eneste stykke tøj 100% grundigt igennem for pletter eller snavs, og især de mindre synlige kan som før nævnt, overses. Derfor anmoder vi om, at du som kunde også gør en indsats, og følger ovenstående anbefaling fra os.

Kan alle pletter gå af?

90% af alle pletter kan vi normalt få væk. Vi er måske dét renseri i hele Danmark, som bruger flest ressourcer og kræfter på pletbehandling. Det betyder dog ikke, at vi kan, eller vil give nogle garantier på, om en plet kan gå af, før behandlingen af dit tøj.

Pletter af maling, blækplamager og gamle pletter kan dog være svære/umulige at få af, men vi vil altid gøre et ihærdigt forsøg. Du kan finde mere info omkring vores pletbehandling, under "Miljø".

Hvad så når pletten ikke går af?

I så fald vedlægger vi en ”pletseddel" sammen med tøjet. Det kan betyde, at pletten rent faktisk ikke er mulig at få væk.
Men det kan også betyde, at vi under hensyntagen til tøjets beskaffenhed/sarthed ikke finder det 100 % sikkert at gå et trin videre til en skrappere behandling.
Vi vil i nogle tilfælde kontakte dig pr. telefon eller e-mail, hvis vi mener, der er gode muligheder, med yderligere behandling, med en begrænset risiko.
Selv om alle pletter ikke er fjernet skal der betales fuld pris for ydelsen.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med resultatet?

Så kontakt os endelig. Ofte er der en forklaring. Men vi kan da også indimellem overse noget eller lave en fejl. Hvis det måtte være tilfældet, laver vi selvfølgelig arbejdet om uden beregning.

Og hvis tøjet bliver beskadiget?

I de sjældne tilfælde det sker, vil du selvfølgelig være erstatnings-berettiget.
Hvis det er vores fejl, står vi ved vores ansvar, og erstatter uden at blinke.
I en del sager, er erstatningsansvaret pålagt sælger, der har solgt tøjet, typisk i forbindelse med en ukorrekt eller mangelfuld behandlings-anvisning.
Vi plejer for det meste altid at finde en løsning, som kunden er tilfreds med, men ved en eventuel tvist, hvor der ikke opnås enighed eller et kompromis, sender vi sagen videre til Dansk Renseri Forening, hvis vurdering vi efterlever uanset sagens afgørelse.
Bemærk, at vi som medlem af Dansk Renseri Forening, også er pålagt en efterlevelsespligt af en evt. kendelse fra Forbrugerklagenævnet.

Hvorfor garanterer vi ikke for knapper?

At vi ikke kan garantere for knapper, manchetter, spænder, perler, lynlåse, skulderpuder, imiteret skind og lign. lyder lidt drastisk, men er almindelig kotyme i branchen.
Dette skyldes, at fabrikanterne indimellem anvender materialer, der ikke er egnet til rens (Eller er af en dårligere kvalitet end man kan forvente), selvom tøjet er mærket til at skulle renses. Fabrikations-fejl kan også forekomme.
Almindelig slidtage eller mekanisk påvirkning, ligesom i en vaskemaskine, kan også engang imellem give anledning til et problem med f.eks. knapper eller manchetter, der ikke er syet godt nok fast.
Derfor, efterse gerne tøjet for løse knapper eller manchetter, som så enten syes fast eller tages af. Det er ærgerligt at miste en knap, specielt hvis man ikke har reserveknapper.
Det skal så også nævnes, at det er undtagelsestilfælde, vi taler om, og at der i langt de fleste tilfælde ikke opstår problemer.